FOLLOW US   

ΕΚΘΕΣΕΙΣ

ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ/

ΑΡΧΕΙΟ

ISLAND HOPPING

Χορηγία 2019

16/07/2019 - 19/08/2019

Island Hopping | Sterna Art Project 2019
Island Hopping | Sterna Art Project 2019
Island Hopping | Sterna Art Project 2019

DETAILS

ISLAND HOPPING

16/07/2019 - 19/08/2019

Νίσυρος, Τήλος, Σύμη, Ρόδος, Καστελόριζο

Συμμετέχοντες: Πάκυ Βλασσοπούλου, Βιργινία Μαστρογιαννάκη, Ντόρα Οικονόμου, Agnieszka Gratza
Καλλιτεχνικός διευθυντής: Γρηγόρης Χατζηιωαννίδης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

sterna.com.gr/project/island-hopping/


Add to calendar  

 Ενημέρωση Τύπου

Ο οργανισμός Sterna συστήνει μια ομάδα τεσσάρων εικαστικών οι οποίοι έχουν ήδη περάσει χρόνο στη Νίσυρο. Έχουν μελετήσει και χρησιμοποιήσει τα υλικά της. Τα έχουν κωδικοποιήσει και ενσωματώσει στη δουλειά τους, ο καθένας με την προσωπική του γραφή και σύμφωνα με τα θέματα που τον απασχολούν. Ξεκινούν ύστερα απο δυο εβδομάδες παραμονής στο νησί ώστε να μαζέψουν τα υλικά που χρειάζονται για το ταξίδι με τα δυο πλoία που το συνδέουν μέχρι το νοτιότερο μέρος της περιοχής. Άλλες τρεις εβδομάδες island hopping περνόντας απο Τήλο, Σύμη, Ρόδο, Καστελόριζο.

Κουβαλάνε μαζί τους υλικά-ορόσημα του τόπου: ελαφρόπετρα, θειάφι, αγράμιτθας (είδος βελανιδιού), ιαματικό νερό, τα οποία μέσα από επιτελεστικές δράσεις γίνονται δώρα για τα νησιά που συνδέονται με τη Νίσυρο μέσω των πλοίων της γραμμής. Απο την άλλη, τι κινεί τους καλλιτέχνες μέσα στην πιο ζωντανή και έντονη τουριστική περίοδο να παράγουν κάτι φαινομενικά χωρίς εμπορική αξία; Τι είδους αγαθό είναι η σύγχρονη τέχνη και ποια η σχέση της με τον τουρισμό; Σε μια ιδιαίτερη χρονική περίοδο, όπου τόσο η τέχνη όσο και ο τουρισμός αποτελούν τους δύο βασικούς άξονες της ελληνικής παραγωγής ποιος είναι ο ρόλος των καλλιτεχνών και γιατί παράγουν σε μια περίοδο που έχει σχεδιαστεί για ξεκούραση και κατανάλωση;

Κατά κάποιο τρόπο επιχειρείται ένα είδος “branding” που αφορά στην καλλιτεχνική παραγωγή ταξιδεύοντας από τον έναν τόπο στον άλλον. Μια διαδικασία που εμπεριέχει τη δημιουργία ενός μοναδικού ονόματος ή εικόνας της σύγχρονης εικαστικής τέχνης. Οι “τουρίστες-καταναλωτές” είναι αποδέκτες μιας συνεχούς καλλιτεχνικής διαδικασίας. Το “branding” αφορά και στους ίδιους τους καλλιτέχνες και το έργο τους, αλλά και στον Sterna. ‘Αλλωστε ένα brand είναι η ουσία στη μοναδική προσωπική εμπειρία του καθενός απο εμάς.

Πώς μεταφέρεται η ενέργεια του ηφαιστείου χωρίς να υπάρξει έκρηξη τελικά;

Με την υποστήριξη του ΝΕΟΝ.

Νίσυρος, Τήλος, Σύμη,
Ρόδος, Καστελόριζο


Νίσυρος

Nisyros, Greece

Τήλος

Tilos, Greece

Σύμη

Symi, Simi, Greece

Ρόδος

Rhodes, Greece

Καστελόριζο

Kastellorizo, Greece

YOU MAY ALSO LIKE