CHANGE LANGUAGE
DETAILS
ΠΑΝΤΟΤΕ ΞΕΚΙΝΑ ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ | WOLS / EILEEN QUINLAN
17/03/2016 - 08/05/2016
Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης | Μέγαρο Σταθάτου
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Δευτέρα & Τετάρτη | 10.00-17.00
Πέμπτη | 10.00-20.00
Παρασκευή & Σάββατο | 10.00-17.00
Κυριακή | 11.00-17.00
Τρίτη κλειστά
Εγκαίνια | 17 Μαρτίου στις 20:00
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
www.cycladic.gr
www.radioathenes.org
Add to calendar  
Share
Επιμέλεια έκθεσης | Έλενα Παπαδοπούλου
H έκθεση φιλοξενείται από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και είναι μια παραγωγή του Radio Athènes. Πραγματοποιήθηκε με την συνεργασία του Goethe-Institut, του Federal Foreign Office με την υποστήριξη του Outset.Greece, του Kupferstich-Kabinett, Staatliche Kunstsammlungen Dresden της Miguel Abreu Gallery, New York, του Olivier Berggruen, του New Hotel, member of Yes! Hotels and Design Hotels και της Aegean. Χορηγός της βραδυάς των εγκαινίων είναι το Heteroclito Cave & Bar à Vin.
“……γιατί υπάρχει μια σκιά σε μια κουζίνα, υπάρχει μια σκιά σε μια κουζίνα επειδή κάθε πράγμα μικρό είναι πιο μεγάλο” γράφει η Γερτρούδη Στάιν στο λήμμα “Ροστμπηφ” της ενότητας Φαγητό του βιβλίου της “Τρυφερά Κουμπιά” του 1914, όπου κοιτά καθημερινά, οικεία, συνηθισμένα αντικείμενα.
Ξεδιπλώνοντας τις φωτογραφικές εικόνες του γερμανού Alfred Otto Wolfgang Schulze (1913-1951) γνωστού ως Wols, και της αμερικανίδας εικαστικού Eileen Quinlan (*1971) μια παρόμοια συνάντηση με οικεία αντικείμενα –τυρί, φασόλια, λάσπη, σάρκα, ύφασμα, ένα χέρι ή ένα πρόσωπο- παράγει ανεξίτηλες εγγραφές, αναπαραστάσεις χρονικών δράσεων και πρωτογενούς υλικότητας.
Ο Wols, ένας από τους πρωτοπόρους της art informel, και η Eileen Quinlan σίγουρα ξεκινούν από διαφορετικές αφετηρίες και μάλλον καταλήγουν σε διαφορετικά συμπεράσματα. ‘Ομως, η φωτογραφική φαντασία και των δύο φαίνεται να περιστρέφεται γύρω από τις αισθησιακές (υλικές) ιδιαιτερότητες του μέσου και συνακόλουθες φαντασιώσεις του πραγματικού/ βιωμένου.
Η έκθεση των δύο καλλιτεχνών που τους χωρίζει τόσο ο χρόνος και διαφορετικές ιστορικές συνθήκες, όσο και διακριτές φωτογραφικές τεχνικές, λειτουργεί ως ένα πεδίο στο οποίο δημιουργούνται παραλληρισμοί (το παιχνίδι των μεταθέσεων), και ανοίγονται ερωτήματα (η φωτογραφία ως υλικό αντικείμενο).
Θερμές ευχαριστίες στους: Eileen Quinlan, Miguel Abreu, Olivier Berggruen, Stephanie Buck, Αφροδίτη Γκόνου, Michael Hering, Μαρία Ιωάννου, `Ελίνα Κουντούρη , Samuel Merians, the Eileen Quinlan Studio and Juliane Stegner.
Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Μέγαρο Σταθάτου
Βασ. Σοφίας & Ηροδότου 1
Museum of Cycladic Art, Athens, Greece
YOU MAY ALSO LIKE